عمومی زندگی سرگرمی خوابیدن عاشقانه عاشقانه

عمومی: زندگی سرگرمی خوابیدن عاشقانه عاشقانه سرگرمی هزار و یک شب عاشقانه ها

گت بلاگز اخبار اجتماعی اجرای طرح شبکه راههای اضطراری پایتخت کشور عزیزمان ایران

طرح شبکه راههای اضطراری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ، خاص وقوع حوادث و سوانح، با نشانه تردد و دسترسی ساده خودروهای امدادی و جلوگیری از انسداد معابر مهم از سوی

اجرای طرح شبکه راههای اضطراری پایتخت کشور عزیزمان ایران

اجرای طرح شبکه راههای اضطراری پایتخت کشور عزیزمان ایران

عبارات مهم : ایران

طرح شبکه راههای اضطراری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ، خاص وقوع حوادث و سوانح، با نشانه تردد و دسترسی ساده خودروهای امدادی و جلوگیری از انسداد معابر مهم از سوی شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و پلیس راهور اجرا می شود.

به گزارش ایسنا، در کارگاه آموزشی مدیریت بحران خاص فرماندهان و روسای ارشد پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ همچنین اعلام شد که نقشه شبکه راههای اضطراری پایتخت کشور عزیزمان ایران که در قالب پروژه ای یکسان با شرکت همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) طی سال های 91 تا 94 تهیه شده است مشخص ساخته کدام معابر و شریان های حیاتی باید در وقت وقوع حوادث و سوانح به خاص زلزله در اولویت بازگشایی قرار گیرد و صرفا در اختیار خودروهای امدادی و عملیاتی باشد، تا به این ترتیب خللی در فرآیند امداد و نجات رخ ندهد. این مسیرها همچنین در اولویت مقاوم سازی قرار دارد.

اجرای طرح شبکه راههای اضطراری پایتخت کشور عزیزمان ایران

تلفات زلزله با انسداد معابر زیاد کردن می یابد

دکتر احمد صادقی مدیر شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در سخنانی در جمع فرماندهان و روسای پلیس راهور به لزوم برخورداری از مسیرهای اضطراری و بازگشایی سریع شریان های کلیدی و مهم در وقت های وقوع حوادث و سوانح اشاره کرد و گفت: بر اساس یک مطالعه انجام شده است با سناریو فرضی وقوع زلزله ای شدید در تهران، در صورت انسداد معابر و فراهم نبودن امکان انتقال مجروحان به مراکز درمانی، جان 100 هزار مجروح با حال وخیم به خطر می افتد و به این ترتیب آمار تلفات زیاد کردن می یابد.

وی گفت: بر همین اساس یکی از پروژه های 15گانه اولویت دار پیشنهاد شده است در طرح جامع مدیریت بحران شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که اوایل دهه 80 تهیه شده است هست، «توسعه و ارتقاء سیستم حمل و نقل اضطراری» بود که طی 3 سال مطالعه تهیه و در دستور کار مدیریت شهری قرار داده شد و طی آن علاوه بر مقاوم سازی پل ها و اجزای این معابر ، بازگشایی و اعمال محدودیت های دسترسی باید از سوی پلیس راهور مد نظر قرار گیرد تا وقفه ای در عملیات امداد و نجات و جابجایی امداد گران و انتقال مجروحان به مراکز درمانی رخ ندهد.

طرح شبکه راههای اضطراری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ، خاص وقوع حوادث و سوانح، با نشانه تردد و دسترسی ساده خودروهای امدادی و جلوگیری از انسداد معابر مهم از سوی

جانشین شهردار در شورای هماهنگی مدیریت بحران تهران، با اشاره به نقش خطیر کارگروه حمل و نقل و ترافیک به عنوان یکی از کارگروه های 14 گانه شورای هماهنگی مدیریت بحران درتامین بازگشایی معابر بر اساس اولویت های ترسیم شده است گفت: به هر حال پایتخت کشور عزیزمان ایران یکی از 10 کلان شهر دنیا با مخاطره بالای وقوع سوانح طبیعی است و باید تمامی نهادها و دستگاه های مدیریت شهری نسبت به زیاد کردن آمادگی و ارتقای توان پیشگیری عمل نمایند.

وی زندگی یک و نیم میلیون نفر در بافت فرسوده و نامقاوم ، تراکم جمعیت، معابر کم عرض، فرسودگیشریان های حیاتی و کمبود تجهیزات را شدت یافتن کننده مخاطره لرزه خیزی پایتخت توصیف کرد و گفت: در چنین شرایطی زیر 10 درصد مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران از آمادگی در برابر زلزله برخوردارند و آموزش های ارائه شده است ناکافی و یا فاقد اثربخشی مورد نیاز است.

لحظه ای از ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران نمی توان غافل شد

در ادامه سردار محمدرضا مهماندار مدیر پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در سخنانی بازگشایی معابر در وقت وقوع زلزله را حیاتی توصیف کرد و گفت: به طور قطع میزان تلفات و خسارات در حوادث و سوانح در صورت مسدود بودن مسیرهای دسترسی امدادگران زیاد کردن می یابد. لذا باید از یک سو زیرساخت های مناسب اعم از معابر ایمن احداث شود و از سوی دیگر باید شیوه های مدیریت بازگشایی معابر با اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها اجرا شود.

اجرای طرح شبکه راههای اضطراری پایتخت کشور عزیزمان ایران

وی با اشاره به وجود 4 میلیون ماشین و 3 میلیون موتورسیکلت در پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: ترافیک پایتخت کشور عزیزمان ایران به جایی رسیده است که لحظه ای از آن نمی توان غافل شد.

مهماندار تاکید کرد که پلیس راهور باید با برگزاری مستمر مانور و تمرین میزان آمادگی خود را جهت مواجهه با شرایط بحران های ناشی از حوادث و سوانح زیاد کردن دهد و از سوی دیگر باید معابر اضطراری و حیاتی از قبل به خوبی شناسایی شوند.

طرح شبکه راههای اضطراری شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ، خاص وقوع حوادث و سوانح، با نشانه تردد و دسترسی ساده خودروهای امدادی و جلوگیری از انسداد معابر مهم از سوی

براساس اعلام روابط عمومی شرکت پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، در این کارگاه آموزشی همچنین فاطمه صالح ، محسن نادی و حیدر کلهری معاونان پیشگیری و کم کردن خطرپذیری، آمادگی ، مقابله و پدافند غیر عامل و آموزش و همکاری های مردمی با ارائه گزارش های مصور به ترتیب به شرح مطالعات شبکه راههای اضطراری، تشریح تاریخچه و ساختار شکل گیری مدیریت بحران در کشور و پایتخت کشور عزیزمان ایران و طرح تهیه نقشه تخلیه امن و اسکان اضطراری شهروندان پرداختند.

واژه های کلیدی: ایران | زلزله | مدیریت | ترافیک پایتخت | اخبار اجتماعی

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : blogzz